شرایط و ضوابط استفاده

مهم: شرایط گارانتی محصولات

گارانتی محصولات به عهده شرکت گارانتی کننده می‌باشد. سامسونگ کاور فقط در قبال گارانتی سامسونگ کاور مسئولیت دارد.

کلیه ی کالاهای دیجیتال بدون گارانتی شرکتی موجود در فروشگاه سامسونگ کاور، به صورت پیش فرض دارای ضمانت تعویض کالا (در صورت خرابی ، نقص کارخانه سازنده یا اورجینال نبودن ) تا 7 روز پس از تحویل کالا هستند.

خریدار کالا متعهد می‌شود با علم و اطلاع و رضایت کامل اینکه کالای خریداری شده بدون گارانتی می‌باشد، حق هرگونه ادعا در مراجع قضایی مبنی بر خرابی یا عدم کارایی کالا پس از زمان مقرر 7 روزه از تحویل کالا از خود سلب می‌نمایم.

ارسال کالا:

مدت زمان دریافت کالا با پست پیشتاز 3 تا 4 روز کاری است. (مدت زمان اعلام شده بستگی به منطقه پستی شما ممکن است کمتر یا بیشتر شود)

کارت بانکی که با آن خرید می‌کنید باید به نام خریدار یا تحویل گیرنده باشد. در غیر اینصورت از تحویل کالا معذوریم.

سفارش دهنده هنگام خرید باید کد ملی صحیح متعلق به خریدار (دریافت کننده کالا) وارد کند در غیر این صورت عواقب آن متوجه خود شخص خریدار است.

باید مشخصات خریدار بصورت واقعی (یک شخص حقیقی) تکمیل کنید. برای این منظور می بایستی نام خریدار یا تحویل گیرنده با کدملی و مشخصات موجود در سفارش  یکسان بوده و متناقض نباشد شایان ذکر است درصورت وجود هر گونه مغایرت ممکن است سفارش شما مسدود شده و وجه سفارش تا احراز هویت کامل در حساب سامسونگ کاور، باقی بماند.

سفارش دهنده کالا بایستی آدرس دقیق محل دریافت مرسوله را هنگام ثبت سفارش وارد نماید. تبعات و هزینه های ناشی از آدرس اشتباه به عهده خریدار می باشد.

در صورت تمایل برای تحویل حضوری کالای خریداری شده بصورت آنلاین، از فروشگاه فیزیکی لازم است کارت شناسایی معتبر ارائه کنید، در غیر اینصورت از تحویل کالا معذوریم.

 

شرایط بازپس فرستادن کالا:

چنانچه کالا دچار مشکل شده باشد و این اشکال از طریق استفاده نادرست از کالا (نصب و راه اندازی،تنظیمات، نگهداری و استفاده غیر متداول و متفاوت با توصیه سازنده کالا که در دفترچه راهنمای کالا، قید شده است) رخ نداده باشد، مشتری میتواند کالا را با هماهنگی بخش پشتیبانی سامسونگ کاور و با در نظر گرفتن شرایط زیر باز پس فرستد.در غیر اینصورت از عودت آن خودداری نمایید.

کالا بدون هیچ گونه خط و خش، ضرب دیدگی، شکستگی و سوختگی باشد.

کالا درون کارتن و جعبه اصلی که خریداری شده و بدون هیچ گونه آسیب دیدگی یا درج توضیحاتی روی آن ، برای سامسونگ کاور ارسال شود.

مشتری از خرید منصرف شده باشد. در این حالت تا زمانی که بسته ارسالی از فروشگاه خارج نشده یا کالا به دست مشتری نرسیده باشد، یعنی مشتری کالا را از پست تحویل نگرفته باشد، در هر شرایطی میتواند کالا را مرجوع کند.

چنانچه بسته ارسالی هنگام تحویل به مشتری دارای اشکالات ظاهری نظیر ضربه خوردگی،مخدوش بودن بسته بندی، رطوبت، تو رفتگی و … باشد، مشتری می تواند بسته را تحویل نگرفته و با پشتیبانی سامسونگ کاور موضوع را در میان بگذارد. تحویل گرفتن بسته تحت هر شرایطی از پست یا پیک یا ناوگان حمل به منزله قبول کالا و تایید سلامت فیزیکی کالا می باشد.

اگر پس از دریافت کالا از خرید خود منصرف شده اید پلمپ محصول را باز نکنید و پس از هماهنگی با پشتیبانی سامسونگ کاور آن را مرجوع کنید. در صورت باز شدن پلمپ به هیچ عنوان امکان تعویض کالا وجود ندارد.

عودت وجه به خریدار تنها با ارایه عکس کارت ملی و حساب بانکی مربوط به سفارش دهنده یا پرداخت کننده وجه امکان پذیر می باشد.

در تمامی موارد هزینه رفت و برگشت کالا به عهده مشتری است.

مشخصات فنی و ظاهری محصولات

خریدار موظف است مشخصات فنی، امکانات و کارایی را از سایت سازنده یا دیگر منابع معتبر مطالعه و اطلاعات را کسب کند. مشخصات درج شده در سایت سامسونگ کاور ممکن است اشتباه باشد و این سایت هیچگونه مسئولیتی ندارد.

 

ضمانت تعویض

ضمانت تعویض کالا مربوط به بررسی سلامت و اصالت کالا می‌باشد. (تا 7 روز) اگر از کالایی که انتخاب کرده اید راضی نیستید یا پشیمان شده اید شامل تعویض نمی‌شود.

نکات مهم :

1- انقضا تاریخ گارانتی به منزله ابطال گارانتی و پایان خدمات پس از فروش می باشد.

2- فاکتور گارانتی فقط یکبار برای هر محصول صادر می شود ، در حفظ و نگهداری آن کوشا باشید ، خدمات پس از فروش بدون فاکتور گارانتی و جعبه گوشی امکان پذیر نیست.

3- سرقت یا گم شدن محصول جزو خدمات پس از فروش نمی باشد.

نکته بسیار مهم:

محصولات مقاوم در برابر آب در حالت آزمایشگاه و طبق استاندارد شرکت تولید کننده آزمایش می شود، این به منزله ضد آب بودن یا مقاوم در برابر هر گونه صدمه از بابت مایعات ، رطوبت یا گرد و غبار نیست. هر گونه آسیب از این بابت بر محصولات مقاوم در برابر آب باعث خروج دستگاه از گارانتی می شود.